Bestellen
IRcomfort4U is dé winkel waar u betrouwbaar en snel de meest actuele infrarood verwarmingsproducten kunt aanschaffen. De orderverwerking en klantenservice voor deze webwinkel doen wij met veel plezier in eigen beheer. In onze webwinkel kunt u als volgt bestellen:

- Plaats met de knop "plaats in winkelwagentje" de gewenste producten in uw winkelwagentje;
- In het winkelwagentje kunt u het gewenste aantal wijzigen of producten wijzigen. Vergeet niet op "actualiseren" te klikken nadat u het aantal gewijzigd heeft of "verwijderen" heeft aangevinkt.
- Bent u zeker van uw bestelling? Klik dan op "Bestellen";
- Bent u reeds klant, vul dan uw E-mailadres en wachtwoord in, bent u nog geen klant, klik dan op "ik ben nieuw bij IRcomfort4U en doorloop de procedure die het scherm aangeeft;
- Kies de gewenste verzend- en betaalmethode, ook kunt u hier kiezen voor een ander bezorgadres;
- In de volgende stap krijgt u een besteloverzicht met de gegevens die u heeft ingevoerd, de betaalmethode en de producten die u gekozen heeft. In dit overzicht kunt u het afleveradres en factuuradres nog aanpassen.
- Bent u akkoord met de gegevens in het besteloverzicht, klik dan op "bestellen".
- Hartelijk dank voor uw bestelling, deze wordt zo snel mogelijk verwerkt.
- Indien gewenst kunt u uw bestelling annuleren. Stuur hiervoor een mailtje naar onze klantenservice. Wij annuleren uw order dan en storten uw geld terug als u al betaald had.


Bestellen vanuit het buitenland
Wanneer u vanuit het buitenland wilt bestellen (buiten Nederland of België) kunt u het volgende doen: Stuur een mail naar administratie@ir4u.nl met de gewenste artikelen en het afleveradres. U ontvangt dan van ons een voorstel met verzendkosten voor het land van bestemming. Als u met het voorstel akkoord gaat worden de producten uitgeleverd.

Betalen
Wij bieden de volgende betaalmethoden aan:

iDEAL
Doet u aan internet bankieren? Dan kunt u met iDEAL direct afrekenen na het bestelproces. Dat gebeurt in de vertrouwde en beveiligde omgeving van uw eigen bank. U hoeft geen speciale account aan te maken.

Credit Card
U kunt bij ons eenvoudig en veilig betalen met uw creditcard. Wij accepteren Mastercard en Visa.

PayPal
Gratis online veilig betalen met Kopersbescherming. (voor meer info: www.paypal-nederland.nl)

Overschrijving
Wanneer u voor deze optie kiest krijgt u van ons een mail met ons rekeningnummer en een betalingskenmerk. Met deze gegevens kunt u het bedrag vervolgens op de gewenste manier overschrijven (bv met een overschrijfkaart of internet bankieren). Wanneer de betaling ontvangen is wordt uw bestelling verwerkt.

Rembours
Kiest u er voor de bestelling te laten bezorgen onder rembours, dat kunt u betalen bij aflevering aan de chauffeur, postbode of koerier. Neem contact met ons op voor de kosten van het leveren van het door u gewenste artikel.


Verzenden

Verzendkosten
Voor bestellingen met een totaalbedrag onder de 500,00 Euro brengen wij verzendkosten in rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van het gewicht en de afmetingen van de bestelling:

Gratis verzending: Bij een bestelling ter waarde van 500,00 Euro of meer.
Afhankelijk van gewicht, afmetingen en risico berekenen wij verschillende tarieven. Het tarief wordt automatische aangegeven in de bestelprocedure.

Tijdens het bestelproces geeft het systeem de in rekening gebrachte verzendkosten automatisch aan!

Tijdstip van afleveren opvragen
Bij verzending via Post.nl kunt u het tijdstip van aflevering voor uw postcodes inzien.

1) Ga naar: https://onlineverzendservice.postnl.nl/ontvangen
2) Vul uw track&trace code in waarnaar een nieuwe pagina verschijnt.
3) Bij "Hoe laat kunt u onze pakketchauffeur verwachten" kunt u op basis van uw postcode de planning van de bezorger opvragen voor de komende drie dagen.

Track & trace
Wanneer wij uw verzending verzenden via Post.nl kunt u deze zending volgen met de door ons aangeleverde code via de volgende link https://onlineverzendservice.postnl.nl/ontvangen

Levertijden
De artikelen op onze website zijn (behoudens enkele modellen) niet uit voorraad leverbaar, de levertijd is 2 tot 6 weken.
Het assortiment is zo groot en de specifieke wensen zijn zo veelzijdig dat het onmogelijk is alle artikelen op voorraad te houden. Ook onze leveranciers produceren pas na bestelling. Dit voorkomt hoge voorraad kosten en u heeft de zekerheid dat u altijd een courant model krijgt. Zo haalt u altijd de meest actuele technologie in huis tegen de meest gunstige prijs.

Bezorging
Wij verzenden met PostNL. Als u niet thuis bent zal de bezorger van PostNL het pakketje de dag erna opnieuw aanbieden. Bent u opnieuw niet thuis, dan krijgt u een briefje waarmee u het pakketje zelf bij het dichtstbijzijnde postagentschap kunt afhalen.

LET OP: PostNL bewaart uw pakketje 3 weken op het postkantoor. Wanneer u het pakketje niet ophaalt binnen deze termijn, dan wordt het pakketje terug gestuurd aan ons. Indien u wenst dat het pakketje opnieuw verzonden wordt, dan brengen wij de verzend-/ behandelingskosten in rekening.

Verpakking
Uw producten worden altijd met de uiterste zorg verpakt. Indien nodig worden de pakketjes voorzien van een label "BREEKBAAR". Uw producten worden in een doos verpakt van de juiste afmetingen en de lege ruimte wordt goed opgevuld.

Iets mis met uw bestelling?

Afkoelperiode/ zichttermijn:
Tot 14 dagen na de aanschaf van een van onze producten kunt u de aangeschafte producten zonder opgave van reden retourneren. U heeft 14 dagen zichttermijn.

Let op: Producten worden alleen onbeschadigd terug genomen in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. Nadat wij het product hebben ontvangen, wordt gecontroleerd of deze nog in originele staat/ verpakking verkeert. Wanneer een product niet meer in originele staat/ verpakking verkeert, kunnen wij niet garanderen dat het volledige aankoopbedrag wordt teruggestort. Mogelijk wordt de waardevermindering in mindering gebracht op het terug te storten bedrag.

Mag u het product in gebruik nemen?
Nee, u mag het product niet in gebruik nemen. Want de ondernemer moet het product weer aan iemand anders kunnen verkopen als u het terugstuurt.

Wat mag u wel doen?
U mag hetzelfde doen als wanneer u iets in een winkel koopt. Zo mag u een infrarood product wel aansluiten om te kunnen beoordelen of de werking goed is, maar bijvoorbeeld ophangen of inbouwen etc. mag niet.

Als u gebruik wilt maken van de zichttermijn verzoeken wij u het volgende te doen:

1) Log in op uw account op de website en klik op de betreffende bestelling, u kunt dan een retourbon downloaden en vervolgens uitprinten
2) Stuur het artikel voldoende gefrankeerd retour, met een volledig ingevuld retourformulier.
(zonder retourformulier accepteren wij geen retouren)
3) IRcomfort4U controleert binnen 5 werkdagen na ontvangst of uw artikel(en) en verpakking niet beschadigd zijn.
4) Indien uw retourzending aan bovenstaande criteria voldoet wordt het bedrag teruggestort op uw rekening. Wanneer het bedrag teruggestort wordt op uw rekening gaat het om het bedrag van het artikel en (indien van toepassing) de gemaakte verzendkosten voor het opsturen aan u. De verzendkosten voor het terugsturen worden niet vergoed.

Wanneer een retourzending niet onbeschadigd retour wordt gezonden bestaat de kans dat wij de waardevermindering in mindering brengen op het terug te storten bedrag.

Wettelijk gezien hebben wij 30 dagen de tijd om uw geld terug te storten, doorgaans gebeurt dit echter binnen 1 tot 2 weken.


Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vindt u in onze Cookie policy. OK